Regulamin sklepu internetowego hurtowniaswiec.pl

1. Zamówienie realizowane (oddane do wysyłki) jest do 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty, otrzymania potwierdzenia płatności przez Przelewy24 bądź otrzymania zamówienia o płatności „za pobraniem”, z wyjątkami:

a) w wyniku braku towaru na magazynie czas realizacji może wynieść do 14 dni roboczych.

b)
w wyniku braku towaru, po kontakcie z kupującym, zamówienie może zostać anulowane, a koszt zwrócony, bądź wysłane bez brakującego towaru za który pieniądze zostaną zwrócone.

2. Koszt wysyłki pokrywany jest przez kupującego zgodnie z aktualnym cennikiem dostępnym na stronie, ceny różnią się w zależności od gabarytów produktu.

3. Za całe zamówienie koszt wysyłki jest jeden.

4. Zdjęcia produktów są robione w warunkach studyjnych, dlatego kolorystyka otrzymanego produktu może się nieznacznie różnić od tej na fotografiach.

5. Aby zamówienie zostało sprawie zrealizowanie obowiązkowe jest poprawne założenie konta, wprowadzenie prawidłowego adresu z numerem kontaktowym oraz przejście przez proces potwierdzenia zamówienia.

6. Zamówienia nieopłacone i brak kontaktu z kupującym skutkuje anulowaniem zamówienia po 14 dniach.

7. Reklamacje:

Klient (konsument, osoba prywatna) może złożyć reklamację na podstawie rękojmi.
W przypadku nabycia wadliwego produktu prosimy o kontakt - zaproponujemy obniżenie ceny, wymianę bądź zwrot.
Reklamacje można składać drogą elektroniczną na adres jakub@hurtowniaswiec.pl

W opisie reklamacji powinny się znaleźć:
datę zawarcia umowy będącej podstawą do reklamacji, informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości, żądania kupującego odnośnie reklamowanego przedmiotu, oraz dane kontaktowe (imię, nazwisko oraz adres i telefon) składającego reklamacje - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. 

Ustosunkujemy się do reklamacji niezwłocznie po jej otrzymaniu, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez kupującego adres e-mail.
Sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera i przesłanie go wraz z roszczeniem jest mile widziane i gwarantuje szybsze rozpatrzenie sprawy.

8. Zwroty:
W ciągu 14 dni od otrzymania towaru klient ma prawo odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w formie pisemnej lub drogą elektroniczną - wystarczy wysłać do nas e-mail na adres - jakub@hurtowniaswiec.pl

Towar powinien zostać odesłany w stanie niezmienionym (w oryginalnym opakowaniu). Zwrot powinien zostać odesłany na nasz adres niezwłocznie po otrzymaniu przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy kupna, nie później niż w terminie 14 dni.

Koszt zamówienia (suma produktów + najtańszy koszt dostawy) zostanie zwrócony na podany przez klienta numer konta bankowego zaraz po otrzymianiu przez nas przesyłki zwrotnej. Nie odbieramy przesyłek pobraniowych oraz nie pokrywamy kosztów przesyłek zwrotnych.

Bardzo prosimy o dołączenie do paczki uzupełnionego formularza odstąpienia od umowy - często otrzymujemy paczki anonimowe które ciężko nam zidentyfikować. W paczce musi się także znaleźć dokument zakupu - paragon bądź faktura VAT.

Przesyłki i oświadczenia otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.

Jeżeli zwracają Państwo tylko część zamówienia nie jesteśmy zobowiązani do zwrotu poniesionych przez Państwa kosztów dostawy. 

Towar, który dotrze do nas w zniszczonym opakowaniu w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia przesyłki przez klienta jest odsyłany ponownie po pokryciu kosztów lub zostaje Państwu zwrócona niepełna wartość towaru.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

W razie komplikacji istnieje również platforma ODR:
https://ec.europa.eu/consumers/odr
Służy ona do pozasądowego rozstrzygania sporów konsument-sprzedający.
Dane firmy:
Polskie Świece Jakub Krzanowski
ul. Jargonia 16
40-748 Katowice
NIP: 9542739433
REGON: 243062263
tel. : +48 510 173 209
e-mail: k.krzanowski.lightswiece@gmail.com
Adres do zwrotów, siedziby i sklepu stacjonarnego:
Polskie Świece
ul. Staszica 31E
43-170 Łaziska Średnie
(Pon. - Pt.: 8:00 - 16:00)